08 mei Boost uw klantcommunicatie: Doc4 heeft op korte termijn specialisten beschikbaar
Van traditioneel geprinte brieven die per post naar de klant worden gestuurd tot communicatie via direct mailing, social media, chatbots en whatsapp. Tegenwoordig zijn er legio mogelijkheden om met uw klanten te communiceren. Maar tegelijkertijd maakt dit een optimaal procesbeheer niet eenvoudig. Heeft het binnen uw organisatie geleid tot gebrek aan flexibiliteit, inzicht én controle op de processen? Kosten aanpassingen veel (doorloop)tijd? Doc4 kan u hierbij helpen.
Van het leveren van ontwikkelaars voor het maken/wijzigen van sjablonen in bijvoorbeeld Quadient Inspire, OpenText Extream of Quadira Advanced-Forms, tot het leveren van een praktisch advies van onze consultants en architecten voor het optimaliseren van uw klantcommunicatie en document output management systeem.
Onze mensen werken én denken graag met u mee, met als doel: het duurzaam sterker maken van uw organisatie als het gaat om de productie en het beheer van alle document- en communicatie-uitingen.
Benieuwd welk verschil Doc4 kan maken? In deze Coronatijd plannen wij graag een kennismaking via videobellen met u in.